Po pierwsze należy sprawdzić dostępną dokumentację DBTools.
HTML-owy system pomocy zawiera wystarczającą informacje by pomoc w zrozumieniu działania DBTools oraz wszystkich dostępnych jego
cech. Są tam dostępne również wyjaśnienia dotyczące pewnych pospolitych błędów ze wskazówkami jak je rozwiązać.
Obecnie nie ma wspomagania dla DBTools. Ponieważ jest to darmowe oprogramowanie i nie ma dostępnych zasobów by pomagać w konkretnych przypadkach, zapewnienie dobrych usług zajmie pewnien czas.
Jeśli będziesz miał problemy używając DBTools możesz skontaktować się z DBTools Development pod adresem email suporte@dbtools.com.br.
Wyślij tak dużo informacji jak to tylko jest możliwe, dzięki temu możliwa jest szybsza pomoc.
Możesz również zasuskrybować Listę DBTools ,
gdzie możesz uzyskać większość potrzebnych informacji i podzielić się swoją wiedzą z innymi użytkownikami.
W przyszłych wersjach DBTools zostanie uruchomiony support, nawet komercyjny jeśli będzie taka potrzeba (pobierając opłaty za te usługi). Nie będzie to kosztować zbyt wiele, ponieważ zamiarem jest jedynie ulepszyć rozwój oprogramowania za te pieniądze. Bardzo szybko będzie można się skontaktować z bezpośrednim supportem DBTools Software, który obejmie wszystkie aspekty dotyczące naszych aplikacji.
Sprawdź również stronę kontaktów by znaleźć pewne użyteczne informacje dotyczące raportowania błędów i przydatnych nowych funkcji.
|